Botkyrka Gymnastik och IF

Hallen

Botkyrka G&IF

Sluta jiddra, börja bolla

Botkyrka GoIF klubb med ett litet gäng som spelar squash på tävlingsnivå C och D.

På måndagar kl 18.15-20.30 har vi träningskväll i squash i Botkyrka rackethall, som ligger strax sydväst om Stockholm ca 15 minuters bilfärd på E4-an. Vi hyr två banor och lägger upp träningen beroende på hur många som dyker upp.
Tanken med Träningskväll är att de som verkligen är intresserade av att bli bättre på squash skall kunna träna under ordnade former och med en kontinuitet.

Låter detta intressant så skicka ett mail till squash@botkyrkagoif.org, eller säg till i Botkyrka rackethalls reception att ni är intresserade så blir ni kontaktade.

För den som är intresserad av enbart matcher så hanterar Botkyrka rackethall ett gruppspel. Detta ligger utanför klubbens regi men några av oss spelar ibland i detta också.

Skicka e-post till webbansvarig. Uppdaterad den 22 december, 2020